wmaker i ustawienia uzytkownika

witam,

mam jeszcze jedno pytanie, konkretnie chodzi o plik ~/.Xresources

Na dwóch komputerach zainstalowałem wmakera z paczki, przy czym na jednym był to woody, później upgrade do unstable, no i konfigurowany powolutku, po kawałeczku. Drugi - była to instalacja z unstable. Wszystko fajnie, ale na tym drugim nie chcą mi działać ustawienia z ~/.Xresources.

Ba, gorzej, działają niektóre.
ustawienia dla xterm*font działają zarówno dla xterm, jak i dla x-terminal-emulator. Tymczasem na drugim komputerze, działają osobno. W ogóle natomiast nie chcą działać ustawienia dla wmclock - spolszczyłem go sobie i chciałem, by cyfry były w kolorze gold (czyli bursztynowym[1] ;-) ), no i na 1 komputerze to działa, na drugim w ogóle nie reaguje na zmiany. Próbowałem w ~/.Xresources wprowadzać tylko 1 zmianę na raz - to samo. Tzn. ustawienia dla xterm działają, dla wmclock (np.:
wmclock*led: gold
) nie. Dlaczemu? Co robię nie tak?

Pozdrawiam,
misiek
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***