Problem z instalacją karty sieciowej

Witam wszystkich. Z gory przepraszam za banalnosc pytania.
Mam nastepujący problem. Zainstalowalem Woodiego 3.0r2 posiadam
karte sieciowa CNet Pro200 i nie moge jej uruchomic. W RH 8.0 chodziła
na module tulip załadowalem go ale nadal nie chce chodzić. Konfigurowalem
ja w linuxconfi wpisujac IP,maske,i nazwe interfejsu jako eth0, konfiguracja
zostala przyjata, ale w webminie nie ma jej na liscie interfejsow poza tym nie
odpowiada na ping. W RH poprostu dzaialala i dla tego jestem taki w tym zielony.
Prosze o pomoc.
Maciej