Re: karta 3com officeconnect

Dnia wto 24. lutego 2004 10:05, Grzegorz Szyszlo napisał:

> zgadza sie :) do serwera nie mozna kupowac taniej karty. chociaz mam
> w kompie wszyta karte realteka 10/100, i pod linuxem zachowuje sie
> stabilnie, nie zrywa itp. za to z soho, jak wczesniej pisalem mialem
> problem i pod windowsami i pod linuxem
> (jakims cudem udalo mi sie to
> odpalic jako karte tulip). generalnie omijam te karte wielkim kolem.
> co do realtekow, to sa realteki i realteki. popularny chip, calkiem
> dobry, ale niestety nie kazda karta lub plyta z tym chipem jest dobra.
> trzeba uwazac. przy wiekszych zakupach lepiej kupic sztuke i wytestowac,
> [...]

Jeśli chodzi o stanowisko pracy również uważam że realtek bardziej się nadaje
niż SOHO, chyba że ktoś ma zamiar używać tylko Windows. Jestjeszcze jedna
bardzo ważna sprawa, otóż realtek jest wykrywany bez problemowo przez
wszystkie (niemalże) windowsy, a także jest w większości dystrybucji
skompilowany jako moduł kernela przy instalacji.
Swego czasu miałem problem z realtekami, ale to była dość specyficzna sytuacja
gdzie w serwerze były 4 karty sieciowe.

Pozdrawiam
Michał Witkowski