Re: karta 3com officeconnect

Dnia wto 24. lutego 2004 08:43, Grzegorz Szyszlo napisał:

> 3com soho to najgorsza karta jaka w zyciu widzialem. wole kupic
> realteka ktory przynajmniej normalnie sie zachowuje.
> 3com soho zle dziala nawet pod win NT2000 server, pod XP i innymi
> windowsami. pod 95/98 zachowuje sie jako tako, ale mankamenty tej karty
> sa gubione w powodzi pozostalych bledow tych dosowych nakladek.
U mnie pod W2k pracuje stabilniej niż jakikolwiek realtek, mam w tej chwili
około 24 kompów z SOHO. A co do linuxa, no cóż jest to karta w wersji
okrojonej (tak jak niektóre drukarki windowsowe), i nie należy się dziwić że
z linuxem nie pracuje stabilnie. Dla linuxa należało by raczej zakupić
3C905CX-TX-M
Pozdrawiam
Michał Witkowski