Re: karta 3com officeconnect

On Tue, 24 Feb 2004, Adam wrote:

> Witam
> Mam problem zainstlowaniem powyższej karty (3csoho100b-tx).
> Moduł 3c59x a taki chyba właśnie powinien być nie da się załadować, nie
> pomaga nawet force. Co zrobić? Inny moduł? Kompilacja z innych źródeł?
> "lspci" pięknie wykrywa tą kartę.
> Dzięki za pomoc,

3com soho to najgorsza karta jaka w zyciu widzialem. wole kupic
realteka ktory przynajmniej normalnie sie zachowuje.
3com soho zle dziala nawet pod win NT2000 server, pod XP i innymi
windowsami. pod 95/98 zachowuje sie jako tako, ale mankamenty tej karty
sa gubione w powodzi pozostalych bledow tych dosowych nakladek.

mi sie udalo te karte uruchomic z driverem tulip . niestety karta
dzialala niestabilnie. rozlaczala net, nie zawsze prawidlowo wykrywala
medium, tzn. niby sie zainicjowala, ale nie bylo transferu po necie.
czasem w trakcie pracy cos takiego sie stalo. szczerze mowiac
nie mam zielonego pojecia czemu 3com tak sobie psuje opinie takimi
smieciami.
karta lezy od dawna na smietniku. nie mialem serca podrzucac swini
komukolwiek.

znik.