Re: Naprawa ReiserFS (maly Rescue Dysk)

On Mon, 23 Feb 2004, Grzegorz Szyszlo wrote:

> wchodz na Google, haslo:  +linux +boote
> pierwszy link. sciagnij sobie jednodyskietkowego linuxa. sa tam
> podstawowe narzedzia, do naprawy raiserfs i ext3fs.

Czasami człowiek jak koń dorożkarski chodziu znanymi sobie drogami. Nie wiem
dlaczego napadł mnie myśl, że musze ratować Debiana debianem :-?

Znalazłem sobie nie taką mało (ale w między czasie warunek małości zniknął,
bo się przemieściłem) dystrubucję RIP. Zobaczymy jak się sprawdzi.

Oczywiście ktoś mi podpowiedział (tylko już skosowałem maila od niego ;-)

> ps: ja bym sie bal uzywac partycji raiserfs jako master. nie wiem czemu,
> ale nie wierze temu rozwiazaniu. za to na jakas partycje na ktorej jest
> drobnica plikow, raiserfs jest w sam raz :) btw. przy odpowiednim
> partycjonowaniu, glowny FS nie jest specjalnie obciazony.

Ale mi się nie chce specjalnie partycjonować. Mam / i /home. To taki domowy
komputerek. Ale za sugestię dziękuję, chya następnym razem poprubuję czegoś
od SGIa ;-).

--
Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php