Re: Notebook: Notebook HP nx9005 XP DJ318A

Dnia pon 23. lutego 2004 10:22, Marcin napisał:
> Cześć Wszystkim,
> Czy ktoś może ma Notebooka: Notebook HP nx9005 XP DJ318A
> i instalował na nim debiana 3.0 ?
> Jak jest z wykrywaniem sprzętu ?
>                                                     Z góry dzięki !

ja mam notebooka z serji nx9005 i powiem tak
wszystko jest ok ale... przy insalacji nei da sie instalowac  bf24 trzeba z
jaja 2.2 poza tym nie udalo mi sie do dzis ustawic karty graficznej ati
radeon igp320 i nie chodza mi klawisze multimedialne karte mzyczna ustawilem
ale kupilem zewetrzna mp3+ creative'a bo tamta mnie nie zadowalala no i mysz
kupilem logitecha mx500 bo mam awers do touchpadow :) ale ogolnie laptopik ok
poza jeszcze tym ze 256 pamieci to troche malo biorac pod uwage ze jeszcze
grafika zabierze sobie 64 i zostanie ci 192 ale przynajmniej ddr :)
matryca 15'' to jest fajna rzecz poza tym kernele nowe maja obsluge energii w
miare przyzwoita i mozna to w jakis sposob ogarnac :)
ogolnie za te pieniadze mysle ze calkiem nie najgorsy sprzet