xmms && arts && kde cvs

witam
mam takie pytanie
mam sobie ja karte creative soundblaster mp3+ bo mam noteboka i jeszcze nie
odkrylem jak mozna do niego dodawac karty pci ;) wiec kupilem taka
chodzi ona na module z live! tzn chodzi na tym sterowniku bo jest wkompilowana
w kernela (2.6.3) i nie jest to niestety karta wielokanalowa i musze kozstac
z arts
zainsalowalem sobie kde 3.2 z cvs (deb http://rs.fuzz.nl/muesli/686/kde_head/
unstable/) no a ze tam ja artsy oczywiscie i one sie zainstalowaly
i teraz tak noatun nie odtwarza mi niektorych utworow (chodzi o mp3 || ogg) -
szkoda bo dobry program i fajny ale go nie uzywam - xmms chodzi a w zasadzie
chodzil ok tylko musial miec plugin do wyjscia arts
zmienilem ten arts na nowy i xmms przestal odtwarzac mimo iz probowalem
zastosowac dwa rozne pluginy arts driver oraz arts output i oba nie dzialaly
rozwiazaniem bylo podmienienie paczek libartsc0 i libarts1 na te z kde 3.1.5-2
(mam sida) ale to zadne rozwiazanie bo jak chce uzyc apt to mi wywala zebym
najpierw dal apt-get -f install no i on te paczki wroci na na nowe
wiec moje takie jest pytanie czy ktos sie z tym problemem spotkal i rozwiazal
go jakos w snsowny sposob czy tez moze jest problem z tym ze wtyczki sa
zrobione na stare arts'y?
serdeczne pozdrawiam