Re: Naprawa ReiserFS (maly Rescue Dysk)

On Sat, 21 Feb 2004, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:

> płyty Debiana czy też jakiegoś Knoppixa nie wchodzi w grę. Szukam więc
> jakiegoś małego obrazy płyty, dyskietki, która poratowałby mnie. Szukałem na
> debian.org, ale mądrzejszy bardzo nie jestem. Czekam na wasze sugestie.

wchodz na Google, haslo:  +linux +boote
pierwszy link. sciagnij sobie jednodyskietkowego linuxa. sa tam
podstawowe narzedzia, do naprawy raiserfs i ext3fs.

ps: ja bym sie bal uzywac partycji raiserfs jako master. nie wiem czemu,
ale nie wierze temu rozwiazaniu. za to na jakas partycje na ktorej jest
drobnica plikow, raiserfs jest w sam raz :) btw. przy odpowiednim
partycjonowaniu, glowny FS nie jest specjalnie obciazony.
glowny ruch rozklada sie przede wszystkim na /usr gdzie sa
tylko odczyty (montuj to read only, chyba ze robisz
jakies update/upgrade), /tmp , /var i /home .

znik.