Woody, Postfix i ordb.org

Witam!

Chciałem podpiąć do swojego Postfix'a bazy ordb.org.

Dodałem wpisy w main.cf (powiedzmy na serwerze X):
maps_rbl_domains = relays.ordb.org
smtpd_client_restrictions = reject_maps_rbl

Restart Postfix'a.

NA stronach ordb.org wyczytałem, że aby przetestować system należy
dokokonać wpisu w /etc/hosts.

Aby zablokować dany serwer pocztowy 1.2.3.4 należy dospisać jego IP w/g wzoru:
127.0.0.2 4.3.2.1.relays.ordb.org

Musi być odwrócone IP czyli blokowany reczywisty adres IP to 1.2.3.4.

Wysyłam pocztę za pomocą serwera 1.2.3.4 który ma być blokowany na
serwerze x a poczta zostaje dostarczona do adresata na serwerze x bez
problemu :/

Pytanie dlaczego nie blokuje tego listu? Co jest nie tak?

Czy ktoś ma może doświadczenie w tym temacie? Proszę o pomoc (Z góry THX).

System Debian Woody, Postfix z Woodego.

 Piotr                  najduk(at)dami(dot)pl [+] "Przeciwienstwem
 Linux Registered User  # 217130              [+] narodu cywilizowanego
 JID                    # slater@jabberpl.org [+] jest naród twórczy."
 GPG                    # 0xE234EC8E          [+] Albert Camus