blad w pakiecie libperl5.8_5.8.3-2 ???

witam!
mam serverek na debianku (unstable) podczas upgradu przytrafilo mi sie cos
takiego:

Przygotowanie do zast?pienia libperl5.8 5.8.3-1 (wykorzystuj?c
.../libperl5.8_5.8.3-2_i386.deb) ...
Rozpakowanie pakietu zastępuj?cego libperl5.8 ...
E: Sub-process /usr/bin/dpkg received a segmentation fault.
debian:/home/zeben# dpkg-deb: podproces paste został zabity sygnałem
(Przerwany potok)

probowalem cos robic poleceniami apt-get -f install, dpkg --configure -a ale
nic to nie daje.
czy to blad pakietu? mam poczekac az wyjdzie nowsza wersja? czy to nie
zalezaly od tego pakietu?

pozdro

Arkadiusz Nowak "zeben"
zeben@interia.pl