lm-sensors i naruszenie ochrony pamięci

Witam,

mam problem jak w temacie. Wydaje mi się, że wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją, tzn.
- skompilowałem kernel z obsługą modułów i i2c-dev, i2c-proc jako moduły
- zainstalowałem kernel
- zainstalowałem pakiety i2c-source, lm-sensors, lm-sensors-source
- rozpakowałem i2c.tar.gz i lm-sensors.tar.gz do /usr/src/modules
- skompilowałem (z katalogu /usr/src/linux) poprzez
  make-kpkg [...] modules_image
- zainstalowałem otrzymane deby
- uruchomiłem sensors-detect

ten wykrył mi piix4 i voodoo3, jednak przy próbie wykrywania dalszych czujników wywala się z naruszeniem ochrony pamięci. Przetestowałem ładowanie modułów i2c "z ręki" przez modprobe; wywala się podczas ładowania i2c-piix4. Zostawia ślad - dmesg wykazuje zrzut rejestrów pamięci, nie wiem, czy to ma znaczenie, jakie tam są wartości.

Płyta główna to ATC 6230, na (PII na SLOT1).

Aha, jedna ciekawostka. W modconf moduły i2c-dev, i2-proc, występują w 2 miejscach, (wychodzi na to, że te z kernela i te z pakietu lm-sensors). Czy to może być przyczyną?

A potrzebuję tych lm-sensors, aby wyświetlać obraz z VooDoo3 na TV.

Pozdrawiam,
misiek
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***