Problem z POSTFIX + SASL2

Mam taki problem. Zainstalowałem na debianie testing pakiety:

- postfix
- postfix-tls
- courier-authdaemon
- courier-base
- courier-maildrop
- courier-pop
- courie-pop-ssl
- libsasl2
- libsasl2-modules
- sasl2-bin

Chce są wszystko ze sobą zintegrować. Wszytsko jest pięknie, gdyby nie to,
że nie chce
mi działać autoryzacja pod postfix-em. Proszę pomóżcie mi.
Oto plik /etc/postfix/main.cf:
command_directory = /usr/sbin
daemon_directory = /usr/lib/postfix
program_directory = /usr/lib/postfix
setgid_group = postdrop

append_dot_mydomain = no

smtpd_banner = $myhostname ESMTP $mail_name (Debian/GNU)
biff = no

myhostname = server
alias_maps = hash:/etc/aliases
alias_database = hash:/etc/aliases
mydestination = server, localhost.localdomain, , localhost
relayhost =
mynetworks = 127.0.0.0/8, 192.168.0.0/24, 80.48.96.0/24

smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated, reject,
check_relay_domains

smtpd_sasl_auth_enable = yes
broken_sasl_auth_clients = yes

mailbox_command = procmail -a "$EXTENSION"
mailbox_size_limit = 0
recipient_delimiter = +

a plik /etc/postfix/sasl/smtpd.conf:
pwcheck_method:saslauthd
mech_list: PLAIN LOGIN

Dopisałem także do /etc/init.d/saslauthd coś takiego:
PARAMS="-m /var/spool/postfix/var/run/saslauthd"

i utworzyłem katalog /var/spool/postfix/var/run/saslauthd

Niestety jak loguję się na tym serwerze pod kde i używam mozilli do
odbierania poczty
wypisuje mi że autoryzacja się niepowiodła. Dlaczego? Bardzo proszę
pomóżcie. Męczę się
już z tym prawie od miesiąca. :( jeśli chcecie żebym coś więcej przesłał
na listę to
napiszczie. Sorki, że wcześniej nie podałem tematu.