Re: crontab

Dnia Wed, 18 Feb 2004, Grzegorz Szyszlo napisał:

> bylo to zglosic jako bug do pakietu z cronem.
> trudno takie funkcjonowanie programu uznac za poprawne,
> bo znak konca linii nie jest wyznacznikiem istnienia linii,
> ale ich separatorem. niby niuans, ale to istotna roznica.

No cóż - tyle, że jest to konwencja obowiązująca w całym UNIXie. W
końcu nawet kompilator C z tego co pamiętam wywala Warning gdy nie
ma entera po ostatniej instrukcji. Poza tym należy pamiętać, że
prawie wszystkie narzędzia UNIXowe działają na stdin, stdout. Wtedy
naturalnym jest, że enter musi być na końcu. W końcu jak sobie
wyobrażasz bash'a który wykonuje instrukcję mimo, że jej nie
zakończyłeś enterem? ;)

PS. Mam nadzieję, że nie rozpoczynamy wątku "święta wojna ENTEROWCÓW
z NIEENTEROWCAMI" ;)

Romek Kalukiewicz