sis 7012

Witam

Mam kartę dźwiękową SiS 7012 zintegrowaną z płytą. Od dłuższego czasu usiłuję zmusić system do współpracy, czyli do wydawania dźwięków z czegoś więcej niż tylko głośnik systemowy. Skompilowałem jądro z 2.4.24 z obsługą mojej karty, zaznaczyłem też obsługę OSS wraz dwoma opcjami pod spodem (automatyczne wykrywanie). Karta jest ślicznie wykryta, co widze kiedy startuje system, niestety w sprawie dźwięku - "cisza głusza". No jest głośnik systemowy. Czy o czymś zapomniałem? Co dorzucić? Wszystko co odznaczałem w jądrze odznaczałem jako Y, nie jako moduły. Może w tym jest problem?

pozdrawiam

piotr