Re: certyfikaty za free ...

On Sun, Mar 14, 2004 at 09:34:48PM +0100, Leon wrote:
> Tak, jest cos takiego. Zapraszam do pana Google, on wiec wiecej :)
> Podobno sa rowniez programy ktorre same wystawiaja certyfikaty w jakis tam
> sposob :>
> Nie wiem, nie znam sie na tym :)
> Lamera nie bede stroil, dosyc tu takich :P

No właśnie wypowiedziałeś się jak lamer:
- tak są,
- poszukaj na Google,
- chociaż w sumie nie wiem, nie znam się.

To jak w końcu jest -- wiesz, czy nie wiesz?

Nawiązując do pytania: nie, nie ma darmowych certyfikatów podpisywanych
przez firmy, których klucze publiczne są zaszyte w popularnych przeglądarkach.
Jedynie na okres testowania możesz dostać taki certyfikat za darmo (np. na
miesiąc).

Nie jest jednak problemem dodanie certyfikatu do listy zaufanych
i przeglądarka już więcej nie będzie się burzyć. Wystarczy kilka kliknięć.

Wanted