Re: certyfikaty za free ...

Witajcie,

Chcialbym prosic kogos obeznanego w tej kwesti o informacje.
Z gory bardzo dziekuje.

> Tak, jest cos takiego. Zapraszam do pana Google, on wiec wiecej :)

otoz szukalem juz co nieco na google. widocznie lamer jestem i nie
potrafilem znalezc niczego konkretnego, albo godzina juz nie ta i
szare komorki nie pracuja juz tak sprawnie po ciezkim dniu z
klawiatura i moniotrkiem.

pytam zatem ponownie - czy ktos cos na ten temat ?
wie/zna adresy etc... kto/co wystawia takowe certyfikaty ? [... by
outlookowa banda nie zawracala mi juz glowy?]

Interesuje mnie rowniez to:
===========================
"Uwaga !!!
! należy jednak pamiętać, że że na jednym numerze IP może być tylko
jeden certyfikat  SSL dla jednej  domeny!

Jeśli na jednym serwerze z jednym  IP jest 25 domen to może być tam
zainstalowany tylko jeden certyfikat SSL dla jednej wybranej
domeny działający na domyślnym porcie.

Jest to ograniczenie techniczne nie do przeskoczenia !!!"
===========================
czy to prawda ? jesli mam 'nascie/dziesiatki wirtualek na jednym IP to
niby jak mam to zrobic?
user z wirtualka.pl bedzie mial wpsywac serwer SMTP wirtualka2 ?
nonsens ... musi sie to jakos dac obejsc.

> Podobno sa rowniez programy ktorre same wystawiaja certyfikaty w jakis tam
> sposob :>>

o a to ciekawe. bez klucza prywatnego ? :)
w takim razie moge sobie wystawic certyfikat dla domeny
www.sejm.gov.pl albo www.poczta.onet.pl ?
wogole cala ta procedura za friko jest jakos dziwnie podejrzana jak
dla mnie.
Chcialbym prosic kogos obeznanego w tej kwesti o informacje.
czytalem sporo, wiem mysle tez sporo. Jednak mam wciaz bardzo duzo
niejasnosci.
Z gory bardzo dziekuje.

tak czy siak, dziekuje za odzew rzecz jasna :)

Marcin.