Re: AW: Problem z autoryzacją

> Ja widze, ze masz problemy z laczeniem sie postfixa z mysql przez socket.
> Sprobuj wpisac adres servera jako IP - ale tylko dla proby, bo baza mysql
> nie powinna byc na zewnatrz widzialna.
> Pewnie postfix masz w chroot i ma problemy z socket...

Dokładnie. Też tak mi się wydaje. Sprawdzałem już na adresach IP, lecz i
tak nie chce działać. Co muszę zrobić żeby to zadziałało. Gdzieś wyczytałem,
że to właśnie przez chroot, tylko nie wiem jak rozwiązać ten problem.
Pomóżcie :(
Ja już padam. Sprawdzałem wszystko i nic. Co to może być. Jeszcze raz proszę
Was bardzo o pomoc.