Re: mplayer + sdl (1.2.6)

Dnia 19:11 10.02.2004, luke napisał(a):
> Od kiedy zainsatlowałem sid'a (na woodym było ok) to mplayer nie
> "widzi" biblioteki sdl dla wyjścia video, bo na audio jest ok ;(

mplayer z paczki czy sam kompilowałeś? jeśli to pierwsze to mozesz
spróbować przekompilować samodzielnie.
możesz też przebudować sdl - miałem podobny problem tyle ze z dzwiekiem
(mplayer wykładał się gdy uzywalem sdl:artsc a gdy arts to właśnie
twierdził ze nie widzi uzadzenia audio) i pomogło.
generalnie sid jest wersją *niestabilną* więc nalezy się liczyć z
problemami.
może nie masz w sdl obsługi żadnego z dostępnych u ciebie
"wyświetlaczy".

> [...]
> Jak zmusić mplayer'a do pracy z tą biblioteką w wersji 1.2.6 (bo ta
> 1.1.7+ jest trochę stara i chyba jej nigdzie nie znajdę).

'+' za numerem wersji oznacza ze chodzi rowniez o biblioteki o nr.
większych od danego.

> Może instalacja 1.0pre3 by coś dała ??

może... zajrzyj do changelogu czy zminiło sie cos w okolicach SDL od
wersji pre2.

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson