Re: apache

On Sat, 7 Feb 2004, adaam wrote:

> Mam pytanie jak ustawić  httpd.conf, ponieważ mam
> Serwer, a nie mam jeszcze zarejestrowanej dla niego domeny,
> I chciałbym móc wchodzić na strony znajdujące się w /var/WWW
> Podając adres w przeglądarce np. http://mój_adres_IP/index.html,
> I nie wiem czy musze coś kombinować z bindem, bo się za bardzo nie znam,
> A jak odpalam apacha przez /usr/local/apache2/bin/httpd -k start to mi
> wywala komunikat: httpd: Could not determine the server's fully
> qualified domain name, using 127.0.0.1 for ServerName
> [Sat Feb 07 03:19:53 2004] [error] (EAI 2)Name or service not known:
> [...]

to co opisujesz nie ma nic wspolnego z bindem. z nim nic nie musisz
kombinowac. po pierwsze, przejrzyj httpd.conf i poszukaj
slowa name . szukaj tak dlugo, az trafisz na zakomentowana linie.
wpisz pod nia prawidlowy wpis, podajac pelna nazwe serwera.
do tego dopisz odpowiednia pozycje do /etc/hosts .
odpal serwer. jak zle wpisales w httpd.conf , to nadal sie nie odpali.
ale zakladam ze odpaliles. od tej pory, zdalnie mozesz
sie przyczepic przez http://IP/
a lokalnie takze przez nazwe, bo masz to w pliku /etc/hosts .

znik.