Re: Problem z exim procmail i maildir

Dnia wto 10. luty 2004 10:37, Paweł Tęcza napisał:

> Witam!
>
> Na poczatek proponuje dopisac do Twojego pliku ~/.procmailrc ponizszych
> linijek:
>
> LOGFILE=$HOME/procmail.log
> MAILDIR=$HOME/Maildir/
> DEFAULT=$MAILDIR
>
> Podejrzewam, ze problemem sa prawa dostepu do Twojego katalogu domowego,
> ale moge sie mylic. Po logach powinienes sie jednak zorientowac, jak sie
> zachowuje procmail, gdy probuje wrzucic do Twojej skrzynki nowa wiadomosc.
>
> Pozdrawiam,
>
> PT

Dzieki za rade choc wszystko zaczelo dzialac w tej chwili poczta jest
dostarczana bez problemu. O logowaniu rzeczywiscie nie pomyslalem. Nie wiem
co nie dzialalo, w poprzednim liscie przepisujac procmailrc popelnilem blad
wpisujac "0:" zamiast ":0" lecz w orginale wszystko bylo w porzadku.
Teraz zamiast
:0 A
 Maildir/
Wpisalem
:0:
 Maildir/
Moze to jest przyczyna, lecz w domu mam jak poprzednio i poczta dochodzi.

Pozdrawiam

Adam