Re: Problem z exim procmail i maildir

Adam Rogalski <adam@intergniezno.net> writes:

> Próbuje przeslac poczte do katalogu Maildir aby odbierac ja za pomoca
> sqwebmail
> poleceniem maildirmake Maildir z pakietu courier utworzylem maildir
> w ~/.procmailrc :
> 0: c
>  backup
> 0: fw
> 0: A
> Maildir/

Witam!

Na poczatek proponuje dopisac do Twojego pliku ~/.procmailrc ponizszych
linijek:

LOGFILE=$HOME/procmail.log
MAILDIR=$HOME/Maildir/
DEFAULT=$MAILDIR

Podejrzewam, ze problemem sa prawa dostepu do Twojego katalogu domowego,
ale moge sie mylic. Po logach powinienes sie jednak zorientowac, jak sie
zachowuje procmail, gdy probuje wrzucic do Twojej skrzynki nowa wiadomosc.

Pozdrawiam,

PT