Re: printers.conf i smb.conf

Piotr Skrzypek wrote:

W związku ztym,że od tygonia siedzę nad udostępnianiem drukarek i wciąż nic,
proszę kogoś, kto ma serwer wydruku o przesłanie plikw smb.conf oraz
printers.conf oraz cokolwiek jeszcze zmieniał :] najlepiej na adres
skrzypek@xl.wp.pl . Byłbym bardzo, bardzo wdzięczny.

witam,

a czy nie wystarczy cups? Bo ja miałem starsznie mało czasu, a potrzebowałem udostępnić drukarkę na kilka komputerów. Z sambą nie umiałem się dogadać, a że nie miałem czasu się bawić, skorzystałem z tego, co umożliwia cups - można tam w konfiguracji podać z jakich IP pozwalam drukować. Z tym, że nie ma w otoczeniu sieciowym Windows wyświetlonej dostępnej drukarki, trzeba skonfigurować ją "z ręki". Ale to chwila-moment.

pozdrawiam,
misiek
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***