HTB

Mam pewien problem ze skonfigurowaniem swojej kolejki HTB.
Userzy zapychali mi trochę łącze i postanowiłem zmienić trochę podział...
wygląda to tak:

Główna kolejka jest podzielona na LAN i internet
pasmo internetowe jest podzielone na userów
userzy są podzieleni na www(80) i pozostały ruch (powiedzmy 50%:50%)

Tak oznaczam pakiety z portu 80 z internetu:
iptables -I FORWARD -t mangle -i eth0 -p tcp --dport 80 -j MARK --set-mark
xx

Tak je wrzucam:
/sbin/tc filter add dev eth0 parent 1:0 pref 5 protocol ip u32 match ip dst
192.168.0.x flowid 1:yy
/sbin/tc filter add dev eth0 parent 1:0 pref 4 protocol ip handle xx fw
flowid 1:xy

Problem polega na tym, że czekam na stronkę 2 minuty, po tym oczekiwaniu ona
jakby nigdy nic się wczytuje.
W czym rzecz? Gdzie błąd? Może dopisać jakoś DNSy, jak?
Chodzi mi o to, żeby podzielić ruch dla stron www i innych usług. Czy dobrze
się do tego zabieram?

Help... pracuję nad tym od piątku! (nad poprawianiem błędów)
(jeśli piszę za ogólnie to kto chce, mogę podrzucić na priva cały skrypt)

Sprawa nr. 2 - macie jakies fajne kolejki to podrzućcie na mejla... plizzz.

(To co się dzieje na sieci możecie sobie obejrzeć tu:
http://opatkowice.myftp.org/stats.php - uwaga, dużo obrazków :P)

--
Lenthir