Re: crontab

Witajcie,

> Skrót myślowy. To, co powyżej to wpisywałem do crontaba roota, do pliku
> w cron.d oczywiście wpisywałem tak, jak podałeś. Niestety, żaden z tych
> dwóch sposobów nie działa.

tez mam na jednym z serwerow problem z crontabem.
gdybys doszedl co jest nie tak - daj znac.
dodam ze identyczna konfgiuracja crona na kilkunastu innych jest ok.
szukalem, nie wiem. Na razie nie jest to dla mnie jakos szczegolnie
pilne.
wszedzie sa sciezki, pliki sa wykonywalne, poprawny format zapisu
etc...

debian woody.

Marcin.