Re: crontab

Witam :)

Zobaczmy, co ma do powiedzenia Tomasz T. Ciaszczyk:

> Do /etc/cron.d to sie nie dziwie ze nie robi
> poprawny format plikow w cron.d to:
> * * * * *   root    test
>             ^^^^ czyli user na czyich prawach robi.

Skrót myślowy. To, co powyżej to wpisywałem do crontaba roota, do pliku
w cron.d oczywiście wpisywałem tak, jak podałeś. Niestety, żaden z tych
dwóch sposobów nie działa.

pozdrawiam
Deni
 Among my people this is how we celebrate state funerals. Our marriage
     ceremonies are solemn, sober, moments of reflection, also regret,
     disagreement, argument and mutual recrimination. Once you know it
can't get any worse you can relax and enjoy the marriage. But to start
  with something like this.. No, it is a very bad sign for the future.
                                                         Londo Mollari