Re: crontab

Witam,

Dnia pon, lut 09, 2004 at 01:19:55 CET, Dariusz 'Deni' Bobak napisał:

> Witam,
>
> Mam sobie skrypt, sprawdzający czy działa clamav i w razie potrzeby
> podnoszący go. Skrypt odpalony z ręki robi co trzeba, ale wpisany czy do
> crontaba roota, czy wrzycony do katalogu /etc/cron.d nie uruchamia się;
> w logach nie widać po nim żadnych śladów. Wiecie może, dlaczego? Oto ten
> skrypt:
>
> Do crontaba zaś wpisuję coś takiego:
> * * * * *  /root/adm/clamcheck
Do /etc/cron.d to sie nie dziwie ze nie robi
poprawny format plikow w cron.d to:
* * * * *   root    test
            ^^^^ czyli user na czyich prawach robi.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][Try not! Do, or do not! There is no try!  :.
.: http://ciacho.pl    ][-- Yoda                                   :.