Re: Skrypt podtrzymujacy polaczenie

W liście z nie, 08-02-2004, godz. 19:50, Marcin pisze:
> Witajcie,

> 5 linijek w bashu ?
> ping do routera, (lub lepiej 2,3) jesli wszystkie nawala 100% lost -
> wiadomo ze trzeba restart ppp :]

Ja mam pytanie. Niedawno chwilę się zastanawiałem jak coś takiego zrobić
i jakoś żadna opcja pinga się nie nadawała. Jak odebrać z pinga info że
pingi nawaliły? według mana ping nic nie zwraca...

--
Krzysztof Kajkowski    GG: 176706     jabber: cayco@chrome.pl
Gazeta Studencka    http://www.studencka.pl/