Solidpop i wirtualne domeny[OT]

Hej.
Wybaczcie OT, ale jestem juz zdesperowany a nie moge znalezc odpowiedzi
:(.
Wkleje poniej to co napisalem na pl.comp.os.linux - bede wdzieczny za
kazda sugestie i zgory dziekuje za poprawienie mnie lub jakis link.

Jak w temacie - nie moge go ugryzc :(.
Troche skapo tych informacji o takiej konfiguracji.
Ustawilem sobie:

<Global>
    AllowRootLogin      no
    MailDropNAme        "/var/spool/mail/%s"
    MailDropType        mailbox
    ReadExpire          0
    /*CreateMailDrop      yes*/
    AllowNonIP      true
</Global>

<VirtualHost domena1.pl>
    UnreadExpire        never
    MailDropName        "/var/spool/virtmail/domena1.pl/%s"
    MailDropType        mailbox
    AutoLogoutTime      10s
    UserOverride         yes
    ChangeGID           true
    DoMapping            yes
    UserMapFile         /etc/spop3d/domena1.pl
</VirtualHost>

W logach tkwi "no such user (nazwa_usera)".

Przyznam, ze nie bardzo rozumiem sposob autentykacji wirtualnych domen
w tym programie, a informacji jest niewiele (tylko plik VIRTUALS).
Skad on ma wziac haslo dla usera? Czy nie moge ustawic samego
wirtualnego konta
bez tworzenia konta w systemie?
Bede wdzieczny za wyjasnienie lub link.

Pozdrawiam