Re: dhcp?

Dnia Mon, Jan 19, 2004 at 10:50:56AM +0100, Wawrzyniec Niewodniczański napisał(a):
> [...]
Czy zaznaczona powyżej opcja jest na 100% właściwa. Pytam, bo czytałem
jej opis i jeśli dobrze zrozumiałem dla klienta dhcp to nie jest
potrzebne. Pytam, bo mogłem źle zrozumieć.

> NO to podaj to co prosili koledzy i sprawdz co daje ifconfig.
Nie widzi eth1 (tak mam ustawioną kartę sieciową), tylko samo lo.

Poszukuję następującej strony:
http://www.isc.org/dhcp-contrib.html
Może wiecie, gdzie ją znajdę?
> Ta opcja to jakoś jedna z tych (chyba):
> CONFIG_FILTER=y
> CONFIG_UNIX=y
U mnie (chyba) nie. Czy ktoś mógłby dokładnie, tj. bez (chyba) napisać
jakie opcje należy zaznaczyć? Jeśli tak, bardzo o to proszę.
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: