apache

Mam pytanie jak ustawić  httpd.conf, ponieważ mam
Serwer, a nie mam jeszcze zarejestrowanej dla niego domeny,
I chciałbym móc wchodzić na strony znajdujące się w /var/WWW
Podając adres w przeglądarce np. http://mój_adres_IP/index.html,
I nie wiem czy musze coś kombinować z bindem, bo się za bardzo nie znam,
A jak odpalam apacha przez /usr/local/apache2/bin/httpd -k start to mi
wywala komunikat: httpd: Could not determine the server's fully
qualified domain name, using 127.0.0.1 for ServerName
[Sat Feb 07 03:19:53 2004] [error] (EAI 2)Name or service not known:
Failed to resolve server name for "mój_adres_IP(oczywiście to jest
wartość liczbowa :))" (check DNS) -- or specify an explicit ServerName.

Z gory dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Adam.