Re: nadal brak dźwięku (ECS K7S5A, CMI65, kernel 2.6.0 z pakietu)

On Fri, 6 Feb 2004, Janusz S. Bień wrote:

> On 31 Jan 2004  jsbien@mimuw.edu.pl (Janusz S. Bień) wrote:
>
> [...]
>
> Dla ścisłości, okazało się, że xmms nadal odtwarza pliki, a ma
> problemy z płytami CD.

A to inna historia. Jak widać cała zadyma z jądrem 2.6 nie była na nic
potrzebna ;-).
Proszę sprawdzić ustawienia w Opcjach XMMSa. No i jakie są prawa dostępu do
plików /dev/hdx /dev/cdrom itp.

> Załadowałem moduły do obsługi mojej karty i symulacji OSS.
> Zamiast dźwięku mam jednak coś w rodzaju białego szumu.
>
> Niewątpliwie mam jakiś problem z mikserami ALSA:
>
>         amixer: Mixer attach default error: No such device
>
>         alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such device
>
> Natomiast xaumix startuje i nawet zmienia natężenie szumu...

A czy alsa jest skonfigurowana? Jest w oddzielnym pakiecie, który trzeba
mieć pomimo alsy w jądrze (nie jestem tutaj specem, ale mi pomogło
dociągnięcie jakiegoś tam alsa-pakietu).

> Na tej samej partycji mam jeszcze kernel 2.4.20, może sobie jakoś
> przeszkadzają?

Nie przeskadzają.

--
Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php