Re: ZNALEZIONO WIRUSA W PANSTWA LISCIE DO mariap@akamed.waw.pl

Dnia Fri, Feb 06, 2004 at 12:17:50PM +0100, Tomasz T. Ciaszczyk napisal(a):
> Polityke debiana w najwiekszym skrocie mozna opisac jednym slowem
> "OTWARTOSC". To chyba tlumaczy.

Wydaje mi się, iż ową otwartość w czasach rozwitu spamerstwa i wszelkiej
maści wirusowych syfów należało by mocno zweryfikiować.

> Mala dygresja: grupy dyskusyjne = newsy, czyli gdzie klient dopiero
> sciaga wiadomosci, to jest lista dyskusyjna (zwana tez mailingowa)
> gdzie klient otrzymuje wiadomosci.

Czepiasz się ;))
Ale jeśli już koniecznie, to w tym wypadku grupy dyskusyjne = grupa list
dyskusyjnych debiana ;p

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl