Re: Problem z dodaniem do source wersji test

Dnia 11:15 06.02.2004, Dariusz Skarbek napisał(a):
> [...]
> 1. Instalowałem Debiana wersję 3.0r2 z zakupionych płytek (7 szt.)
> 2. Oczywiście zainstalowałem dselecta
> 3. Jak wiadomo dselect jest w wersji test

???

> 4. Po dodaniu do sources wersji testowej oraz do apt.conf domyślnej wersji
> stable występują konflikty

jakie konflikty?

> 5. Konflikty są ponieważ w wersji test jest dselect w wersji 1.10.18, a w
> wersji u mnie zainstalowanej jakiś wcześniejszy numer 1.9.21

to chyba oczywiste ze w testing/sarge sa nowsze wersje pakietów...
co ma wspolnego wersja dselect z owymi tajemniczyli konfliktami?

> [...]
> 1. Jak zupgradować dselecta i inne pakiety, które mam zainstalowane z
> płytki, a pochodzą one z wersji testowej do właściwej numeracji.
o czym ty mowisz?? przeciez pisales ze masz plytki z wersją stabilną a
teraz z kolei ze pakiety z pytek sa z wersji testing (rozumiem ze tą
właśnie wersje masz na mysli pisząc "test").
jakiej "właściwej numeracji"???

> Niestety polecenie apt-get -u upgrade nie działa. Tzn. mam 0 pakietów do
> upgradu.

oczywiście - tak przecież skonfigurowałeś APT.

postaraj sie ograniczyć do informacji typu: "problem taki i taki, apt-get
wypisuje taki komunikat o błędzie" itp. zamiast wyciągać jakieś przedziwne
wnioski i snuć przypuszczenia, to naprawde znacznie przyspieszy uzyskanie
odpowiedzi na Twoje pytanie, a innym ulatwi zrozumienie twojego problemu.

jeśli nie ustosunkowujesz sie do wypowiedzi "przedpiszcy" :], nie cytuj
jego całego listu!

polecam zainteresowanie się dokumentacją APT (man apt-get - jest nawet
przetłumaczony na polski), a zwłaszcza opisami opcji -t, oraz install.
dość dokłądnie jest tam wyjaśnione jak uzyskać instalowanie np jednej
konkretnej wersji danego pakietu.

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson