Re: ZNALEZIONO WIRUSA W PANSTWA LISCIE DO mariap@akamed.waw.pl

Witam,

Dnia Fri, Feb 06, 2004 at 10:25:49AM CET, Pawel Kowalski napisał:

> Wiesz .... generalnie to nie jest większy problem ustawienia odpowiedzi
> z pytaniem o chęć zapisania, do niezapisanych osób które wyślą list na
> ten adres ....

Polityke debiana w najwiekszym skrocie mozna opisac jednym slowem
"OTWARTOSC". To chyba tlumaczy.

> Przyznam, iż aktualna polityka grup dysk. jest dla mnie trochę ciężka do
> zrozumienia.
Mala dygresja: grupy dyskusyjne = newsy, czyli gdzie klient dopiero
sciaga wiadomosci, to jest lista dyskusyjna (zwana tez mailingowa)
gdzie klient otrzymuje wiadomosci.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][     Pamiętaj, że kibel to nie raj.       :.
.: http://ciacho.pl    ][     Nie wal konia tylko sraj             :.