Re: ZNALEZIONO WIRUSA W PANSTWA LISCIE DO mariap@akamed.waw.pl

Dnia Fri, Feb 06, 2004 at 10:06:17AM +0100, Bertold napisal(a):

> [...]
>
> Niektórzy uważają, że tak jest lepiej. Naruszyłoby to bowiem "otwartość
> grupy". Była już dyskusja na ten temat przy okazji Reply-To.
>
> Bertold

Wiesz .... generalnie to nie jest większy problem ustawienia odpowiedzi
z pytaniem o chęć zapisania, do niezapisanych osób które wyślą list na
ten adres ....
Przyznam, iż aktualna polityka grup dysk. jest dla mnie trochę ciężka do
zrozumienia.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl