Re: nowe glibc

Dnia 2004-02-05 22:22, Użytkownik Michał Niezbecki napisał:
Witam,

  Mam taki dylemat. Na serverku jest woody/stable. Serverek mam
  zdalnie, bez fizycznego dostepu, dlatego tez niechcialbym czegos
  pochopnie nabroic i wole zapytac.

  Poniewaz stable sie juz nieco postarzalo, a jeden z programow w
  nowej wersji wymaga nowych glibcow, chcialbym owe glibce
  zainstalowac. I teraz pytanie. Czy moge wziasc glibc i tylko glibc z
  testing? Czy tez bede musial w calosci przejsc na testing? Czy jest
  moze jakis backport glibc? Jakich klopotow mozna sie spodziewac?

  Cenie przede wszytkim swiety spokoj i wole uzywac stable niz
  testing, dlatego szukam innego rozwiazania niz calkowita migracja na
  testing.

www.backports.org
www.apt-get.org

Pozdrawiam,