Re: Problem z instalacja :/

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 6 lutego 2004 (00:12:20) można przeczytać:

> Też miałem ten problem, zobacz pod F2 lub F3 (przy bootowaniu z CD)
> gdzieś tam jest porada na temat tego co należy dopisać w linii przy
> bootowaniu

Przeglądne. Ale chciałbym nadmienić że przy bootowaniu z CD wybieram
opcję bf24.

Ps. Mógłbym odplić system z Knoppix'a. Natępnie mogę podmountować :D
dysk. I mogę na nim działać. Ale pytanie jak ręcznie przenieść na niego
system?
Po przeniesieniu tylko jajko przekąpilować i reboot. Powinno działać.

Ale czy to jedyny sposób?

Dlaczego nie działa coś takiego, że pobiorę odpowiedni moduł z sieci.
Skopiuję na dyskietkę do katalogu boot. I podczas instalacji podam tylko
ten moduł i instalacja dalej przebiegnie bez problemu.

Instalator taką piekną opcję ma ale rzeczywistość jest całkiem inna :/
Ma ktoś jakiś pomysł?

 Piotr                  najduk(at)dami(dot)pl [+] "Przeciwienstwem
 Linux Registered User  # 217130              [+] narodu cywilizowanego
 JID                    # slater@jabberpl.org [+] jest naród twórczy."
 GPG                    # 0xE234EC8E          [+] Albert Camus