RE: Problem z instalacja modulow do raida

Tak jak radziliście przekompilowałem moduły z jądra 2.4.18 (bo takie
jest domyślnie na instalce Woodiego) i próbowałem mu podać przy
instalacji. Wynik był zawsze ten sam - porażka. Za namową poszedł dalej
i zainstalowałem Debianka na jednym z 3 dysków, omijając macierz,
skompilowałem te same sterowniki na tym samym sprzęcie - reakcja systemu
była taka sama. Cały czas bawiłem się jadrem 2.4.18 ale być może jest
ono nie wystarczające do tej macierzy dyskowej? Jak w takim razie mam
już na starcie odpalić instalator  z innego nowszego jądra np. 2.4.23 i
podać mu skompilowane tam sterowniki???

RK

Nie wiem czy wiem dobrze :) ale wydaje mi się, że powinno sie na innym
kompie
kompilować całe jądro razem z modułami.

Bastek