Re: OT adres MAC karty sieciowej

----- Original Message -----
From: "whateva" <whateva@rednet.krakow.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Wednesday, February 04, 2004 11:21 PM
Subject: OT adres MAC karty sieciowej

> witam
> wiem że moje pytanie jest całkowicie nie związane z linuxem ale
> chodzi abyście mi szanowni koledzy powiedzieli
> jak zmienić adres MAC karty sieciowej,
> mam administratora który twierdzi że to robię, a ja nie mam
zielonego
> pojęcia jak to się robi:) kiedyś pytałem kilku osób którzy się
zajmują
> sieciami to powiedzieli mi że jest to praktycznie nie wykonalne, ale
ja
> to robię i tylko nie wiem jak, a głupio mi bo jestem o to
oskarżany:)
> wielkie dzięki za jakieś wskazówki
> może dzięki nim będę megagigahakerem mojej sieci ROTFL
> pozdrawiam

zmiana MAC jest prosta o ile wiesz jaka karte masz na jakim chipie i
masz program serwisowy. w przypadku niektorych plyt glownych mozna
zrobic to z poziomu biosu. jezeli masz karte na chipie realtec to na
stronie realteka ze sterownikami jest takowy programik dolaczony i nim
mozna zmieniac MAC.

p.s. przepraszam za ortografie i brak ogonkow.