OT adres MAC karty sieciowej

witam
wiem że moje pytanie jest całkowicie nie związane z linuxem ale
chodzi abyście mi szanowni koledzy powiedzieli
jak zmienić adres MAC karty sieciowej,
mam administratora który twierdzi że to robię, a ja nie mam zielonego pojęcia jak to się robi:) kiedyś pytałem kilku osób którzy się zajmują sieciami to powiedzieli mi że jest to praktycznie nie wykonalne, ale ja to robię i tylko nie wiem jak, a głupio mi bo jestem o to oskarżany:)
wielkie dzięki za jakieś wskazówki
może dzięki nim będę megagigahakerem mojej sieci ROTFL
pozdrawiam

--

	share & respect