Re: co ktoras stronka - ostrzezenie ...

Dnia Tue, 03 Feb 2004, Marcin napisał:

> no i przeszukalem, moze zle szukalem ? nie wiem, dosc sporo czasu na
> to poswiecilem, nie znalazlem prawie nic. Nic kokretnego co uwazam za
> stosowne w zastosowaniu praktycznym.

A może by po prostu zrobić nieco inaczej i nie np co 10 strona, a np
w odstępach co 4h taka stronka.

Wtedy przynajmniej prosto zrobić

iptables -t nat -A PREROUTING -m limit --limit 4/hour srutututu -j
REDIRECT srutututu

Z drugiej strony pewnie jest jakis modół do do iptables który pozwala
robić to co limit, ale nie w czasie a po prostu zliczając do iluś,
a potem po osiągnięciu zadanej liczby przekręcać licznik.

Muszę powiedzieć, że nie szukałem

Romek Kalukiewicz