Re: co ktoras stronka - ostrzezenie ...

Witajcie,

no i przeszukalem, moze zle szukalem ? nie wiem, dosc sporo czasu na
to poswiecilem, nie znalazlem prawie nic. Nic kokretnego co uwazam za
stosowne w zastosowaniu praktycznym.
Moge zatem prosic o linki/namiary/wskazowki ? teraz to juz jest pilne dla mnie :(
z gory dzieki.

Marcin.

Witajcie,

Mam problem do rozwiazania, ciekawy, a wielu adminow ISP na pewno
stanelo przed proba/koniecznoscia jego rozwiazania.

Jak zrobic by np. co 10 stronka pojawiala sie - konkretna ustawiona
przeze mnie ? (ostrzezenie ze za 2 dni bedzie blokada komputera za
nieuregulowanie abonamentu ... bleble itp)

1. serwer ze squidem
2. serwer bez squida - na tym mi bardziej zalezy.

myslalem o p-o-m i  nth.patch  i co 10 pakiety syn do portu 80
przekierowac REDIRECTEM na inny port z programikiem w perlu wywaajacy
mini stronke. Jednak obawiam sie ze moze to nie zadzialac, poki co nie
testowalem, moze sa jakies gotowce ? lub "normalne" rozwiazania ?