Re: laptop nx 9005 (na przykład) i TV out

W liście z wto, 03-02-2004, godz. 15:40, Piotr Pruszczak pisze:
> mam pytanie, czy komuś ze szczęśliwych posiadaczy laptopów
> (niekoniecznie tego modelu) z kartą ATI udało się uzyskać efekt, gdy
> obraz jest jendocześnie na monitorze i jego wybrana ramka (np. SDL) na
> TVout w formacie SVideo

Ja mam takiego laptopa i muszę przyznać, że o ile wszystko działa super
to karta graficzna to najgorszy element całego zestawu. Żadnego wsparcia
u producenta...

Z tego co czytałem to projekt gatos umożliwia korzystanie z tv-out na
prawie wszelkiej maści radeonach ale nie sprawdzałem u siebie.

--
Krzysztof Kajkowski    GG: 176706     jabber: cayco@chrome.pl
Gazeta Studencka    http://www.studencka.pl/