Re: mysz i kernel 2.6.0 z pakietu

W liście z pon, 02-02-2004, godz. 18:37, Janusz S. Bien pisze:
> On 02 Feb 2004 17:10:33 +0100
> jsbien@duch.mimuw.edu.pl (Janusz S. Bien) writes:
>

> [...]
>
> Wypisuje sie przy tym komunikat
>
>         ImPS/2 Generic Wheel Mouse on isa0060/serio1
>
> Może razem z cytowanym niżej komunikatem pozwala to coś wywnioskować

Przypuszczam że wynik polecenia dmesg bardzo by pomógł w rozwiązaniu
problemu.

Proszę przeczytać: http://www.linux-sxs.org/upgrading/migration26.html i
inne linki na tamtej stronie - powinno coś wyjaśnić.

--
Krzysztof Kajkowski    GG: 176706     jabber: cayco@chrome.pl
Gazeta Studencka    http://www.studencka.pl/