samba+cups+win

mam sambę, mam cupsa ze skonfigurowanymi poprawnie drukarkami, mam windowsa
który dodał te drukarki jako drukarki sieciowe ale niestety mam też błąd: w
chwili kiedy plikam drukuj w jakimś windowskowym programiku bostakę
komunikacik:

Nie można drukować z powodu błędnego ustawienia parametrów drukarki.

i tam jeszcze pare linijek że mam spardzic poloczenie, kabel i takie inne
tłumaczonka microsoftu. Ściągnąłem z hp.com najnowszy driver - może on
zadziała bo win polecał przinstalować sterownik - zainstalowałem ster,
zrebootowałem wina i to samo :/ na wszystkie drukarki udostępnianie.