Re: cups problem z parallelem

zainstalowałem cups i dodałem 2 drukarki: HP DeskJet 3820 na usb (działa)
oraz HP LaserJet 6L na parallelu czyli na równoległym (nie działa). Na
początku brakowało jakiegośpliku unknown-parallel0 w katalogu dev -
podpatrzyłem jak wygląda ten plik dla usb i był on pusty, no to do parallela
zrobiłem też pusty plik i już nie było błędu, ale i tak nie dukuje :( po
prostu nic się nie dzieje

Po rozmowie na GG wyszło, że problem leżał we wkompilowanej w jądro obsłudze PLIP
Dowiedziałem się dzisiaj, że drukarka działa.

Bastek