Re: kernel 2.6.0 z pakietu

On Mon, 02 Feb 2004 15:28:05 +0100
Miroslaw Sankowski <msankowski@pit.gda.pl> writes:

> Szanowny Panie,
>
> Przypuszczam, że należy zainstalować pakiet 'module-init-tools'. Jeśli
> korzysta Pan z dystrybucji stabilnej, to należy skorzystać z (o ile
> wiem) dostępnych w sieci 'backport-ów'.

Pakiet `module-init-tools' już miałem, bo był formalnie wymagany przez
pakiet kernela.

> Ponadto dopiero modconf w wersji
> 0.2.45 pozwala na pracę z modułami jądra 2.6.

Miałem wersję starszą, po zainstalowaniu nastąpił minimalny postęp:
modconf widzi moduły 2.6.

Dalej są te komunikaty, skądinąd logiczne, bo takich modułów chyba
rzeczywiście nie ma ...

Dalej jej nie widzi, nawet po ręcznym zainstalowaniu modułu psmouse.

X-Windows nie startują, twierdząc

        Cannot open device /dev/psaux

Przy starcie mignął mi jakiś komunikat dotyczący devfs, może to ma
jakiś związek?

Swoją drogą nie działa również sieć, dostaję komunikat

        Configuring network interfaces: unrecognized kernel version

Dziękuję za dotychczasowe sugestie i czekam na następne :-)

Pozdrawiam

Janusz S. Bień