Re: kernel 2.6.0 z pakietu

Szanowny Panie,

Przypuszczam, że należy zainstalować pakiet 'module-init-tools'. Jeśli
korzysta Pan z dystrybucji stabilnej, to należy skorzystać z (o ile
wiem) dostępnych w sieci 'backport-ów'. Ponadto dopiero modconf w wersji
0.2.45 pozwala na pracę z modułami jądra 2.6.

Pozdrawiam,

M. Sankowski

--
Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>