Re: 2.6 w środowisku produkcyjnym

On Mon, Feb 02, 2004 at 09:59:32AM +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

> no wlasnie to jest zagadka. mnie w strone 2.6 sklania to,
> ze 2.4 skonczylo sie (mam nadzieje) na 2.4.24 .
> tak ze jedyne co bedzie wychodzic w starej linii to laty bezpieczenstwa.
> na razie jednak sie powstrzymuje. czekam na wieksza ilosc
> sygnalow o zastosowaniu 2.6 w srodowiskach produkcyjnych, i oceniam
> ze to sie stanie w okolicach wlasnie 2.6.15 .
> problemem jest tez cos innego. 2.6 to nowosc, i wszelkie duze
> zintegrowane poprawki typu patchomatic (to tylko przyklad) dobrze
> sie sprawuja w serii 2.4 . do serii 2.6 albo nie sa dostosowane
> [...]

No wlasnie, patch-o-matic. Zalezalo mi na target TTL. Wiecie
chyba dlaczego :-) A na powaznie - mam VMWare z winda
i wychodza ode mnie pakiety z ttl 127. Nie chcialem
sie tlumaczyc przed adminem mojej sieci.

Ale wracajac do patch-o-matic. W jajku 2.6.1 da sie zainstalowac
tylko patch-o-matic-ng z CVS'a.
Skompilowac sie da, ale niestety, zapodanie w iptables
regulki ustawiajacej ttl daje mi segfault'a :-(
Bida. Na netfilter.org kaza czekac, bo jeszcze nie dograli
patchy do 2.6.0.
No to czekam.

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |